مشکل استرس

شروع موضوع توسط ساغری ‏25/3/17 در انجمن اختلال استرس پس از سانحه

  1. کودکی که بطور ناخواسته روابط جنسی والدینش و میبینه چطور میتونیم به استرس ناشی از این اتفاق پایان بدیم ؟
     
  2. با سلام، ایا بعد از اتفاق علائمی از استرس در کودک مشاهده شده است؟
     
  3. سلام دختر من توی سن بلوغه و به طبع صورتش جوش میزنه و سر همین قضایا خیلی ناراحته و برای همین مدام از لوازم آرایش استفاده میکنه و بدون اونا بیرون نمیره و الان هم چند وقته که مدام از کانسیلر های مختلف برای زیر چشمش استفاده میکنه .... من مخالف اینکه به خودش برسه نیستم ولی میترسم که به مرور زمان پوستش خراب بشه و بدتر جوش بزنه برای همین سعی میکنم لوازم خوب و مارک براش بگیرم مثلا فقط کانسیلر دور چشم ایج ریوایند میبلین براش میگیرم که خیلی هم گرونه ولی چاره ای نیست.....
     
  4. سلام به شما دوست عزیز
    در این مسیر بله فرزند شما در شرایط نوجوانی قرار دارد و یک سری از این تغییرات پوستی طبیعی می باشد اما بازهم بررسی آنزیم ها بدنی و هرمون های او می تواند کمک زیادی به بهبود شرایط جسمی فرزندتان کند و در این مسیر نیاز است که شما زیبای معمولی او را تحسین کنید و به او توجه داشته باشید .
    استفاده میزانی از لوازم آرایشی با توجه به شرایط سنی فرزندتان طبیعی هست و بهتر است مخالفت های شدید نکنید می توانید بیان کنید که چهرش را بدون آرایش هم دوست دارید اما انتخاب با خود او هست و در این مسیر برای بهبود شرایط پوستیش کمک کنید .
    سعی کنید که در مسیر رشد عزت نفس او به او کمک کنید تا او بتواند جز معرفی خود با ظاهر با ویژگی های دیگری نیز خود را بشناسد مثلا اگر خوب نقاشی می کشد و یا ورزش می کند و یا خوب حرف می زند و... در این مسیر این ویژگی های مثبت او را بیان کنید و بگوید چقدر خوب هست به نظرم این یک ویژگی مثبت هست .
    اگر نوجوان شما عزت نفس لازم را داشته باشد در مسیر زیبای خود تا حدود کافی پیش می رود اما اگر عزت نفس کاهش یابد ممکن است توجه به این دست از مسائل نیز افزایش بیشتری یابد که نیاز به بررسی و حضور خود نوجوان دارد .
    در مورد استفاده از برند و یا بهبود شرایط پوستی هم حتما با متخصص صحبت کنید.
     
    کاملیا بانو از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...
برخی موضوعات مشابه تالار تاریخ
اختلال استرس پس از حادثه چه علائمی دارد؟ اختلال استرس پس از سانحه ‏10/2/17