بدخوابی نوزاد

شروع موضوع توسط شقایق ‏22/3/17 در انجمن مشکلات خواب در کودکان

  1. نوزادی 9 ماهه دارم، هر روز ولی در ساعات مختلف ( شاید صبح یا ظهر یا شب) چندین ساعت پشت سر هم دل درد و دل پیچه میگیره، خیلی زیاد و به طرز شدیدی جیغ و گریه میکنه، دکتر گفتن کولیک داره، باید چی بهش بدم که اینقدر اذیت نشه راه حل برای حل این موضوع نیست. من دارو گریپ میچر وقتی دل درد داره بهش میدم همیشه نمیدم البته، ولی این دل درد همیشه باهاش هست و نکته دوم اینکه خوابش قبلا خیلی خوب بود ولی الان خوابش کم شده. راه حل این مشکلات چیست؟
     
  2. کولیک مسئله شایعی در میان کودکان است. متخصصان اطفال ممکن است ابراز همدردی کرده و قطره میلیکون یا شربت گریپ را توصیه کنند اما اغلب پزشکان به والدین خواهند گفت که” فقط صبور باشید” زیرا کولیک مضر نیست و فواید آن فراتر از اثرات مضرش خواهد بود. البته، درعمق آن همه گریه و هیاهو برخی مدام به شما می گویند صبور باش که ممکن است شما توجهی نکنید. برای از سرگذراندن آن، شما باید راهبردهای خود مراقبتی و حمایت هایی کمکی را اتخاذ کنید. بر یک زمان خاصی تمرکز کنید(زیر روزها را در تقویم خط بکشید اگر آن مفید است).
     
  3. سلام پسر دوسال و نه ماهه ای دارم که در مقابل خوابیدن مقاومت میکند در حالیکه خیلی خوابش می آید و بسیار هم ترسوست، موقع خواب به من میچسبد و از ترس سرش را زیر پتو میکند، البته دختر ده ساله ای هم دارم که او هم همینطور است و از 5 سالگی در خواب تشنج هم میکند، میترسم پسرم هم به همین مشکل دچار شود
     
  4. با سلام. اگر تشنج ناشی از ترس باشد باید ترس درمان شود.. ولی بصورت کلی نمی توان تشنج را عامل اصلی ترس دانست. ترس کودکان می تواند دلایل متعدد داشته باشد. بسیاری از ترس ها در این سن عادی هستند. اگر کارکرد عادی را مختل کنند مشکل هستند. یکی از مهم ترین دلایل ترس احساس ناامنی و اضطراب در کودک هستند. باید به دنبال بهبود این حس ناامنی باشید و آن را درمان کنید. اگر علایم دیگر در ساعات عادی مشاهده می کنید توضیح دهید.
     
بارگذاری...
برخی موضوعات مشابه تالار تاریخ
خواب نوزاد باعث افزایش هوش نوزاد می شود مشکلات خواب در کودکان ‏27/9/19
خواب نوزادان و كودكان مشکلات خواب در کودکان ‏8/4/17